mboost-dp1

Erfaringer med Skypeout og opkald til dansk mobil i udlandet ??!!

Gå til bund
Gravatar #1 - cigarazion
5. dec. 2004 12:54
Davs herinde,

Jeg ved ikke om det er helt ved siden af forumets hensigt, men jeg prøver alligevel.

Jeg står og skal vejlede en ven omkring brugen af skype..... Han står og skal sende sin knægt på jordomrejse.... I den forbindelse har jeg anbefalet ham at oprette sig inde hos skype out........... så de kan ringe itl hans mobiltelefon billigt.

Nu er jeg pludselig kommet i tvivl.......prisen i Kina er ca. 0,022 euro pr. min. til en mobiltelefon (er hvad jeg har fortalt min ven), men det er vel prisen til en mobiltelefon i DK (0,225 euro - noget dyrere) jeg skal gå ud fra, da skype ikke kan se at mobilen befinder sig i Kina ?? ... eller hvad...????
Og endelig er jeg i den forbindelse blevet bekymret for at prisen kan blive yderligere højrere nu når han eksempelvis befinder sig i Kina.???
http://www.skype.com/products/skypeout/rates/all_r...

Jeg håber på nogle uddybende svar

På forhånd mange tak

M
Gravatar #2 - The-Lone-Gunman
5. dec. 2004 18:09
Nu er det jo mobilens ejer der betaler alt udover almindelig takst, hvis telefonen er i et andet land.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login