mboost-dp1

Esenet

Gå til bund
Gravatar #1 - helsinghof
5. sep. 2006 11:14
Er der andre herinde der har problemer med esenet og trådløst netværk?
Min D-Link trådløse router falder meget drastisk i forbindelse når jeg logger på nettet. Hos forhandleren siger de at de selv har haft lignende problemer og det var ligemeget hvilken router de satte til. Lyder lidt underligt i mine ører.

Det skal siges at forbindelse også er dårlig når jeg har netværkskabel fra routeren til pc'en, så det skyldes ikke rækkevide og lign...
Gravatar #2 - <3Thinkpads
14. sep. 2006 21:15
Goddag Henrik (Ja jeg kender dig faktisk, tror jeg :P)!

Tja Esenet og trådløs er sjælent en god blanding, faktisk kan man sige at Esenet er rigtig dårlig løsning uanset hvad.

Forbindelse fra forsyning er sjælent stabil og lever ikke altid op til hvad de lover.

Mit bedste råd ville være at opdaterer routeren hvis det er muligt, alt efter om du har et SurfBoard eller det "andet" så burde det være opdateret. Hvis ikke det virker, så kan jeg kun anfale at skifte til en anden udbyder, fx Cybercity. Jeg havde ihvertfald selv kun gode oplevelser med dem da jeg boede i Esbjerg.
Gravatar #3 - helsinghof
20. sep. 2006 18:51
Ohøj, tak for hjælpen... Og ja, du kender mig (eller omvendt)
Tror jeg skrotter Esenet. Har prøvet at opdatere routeren og modemet uden held.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login