mboost-dp1
Fat32 eller NTFS?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
HejsaJeg har tænkt mig at opgradere fra ME til Win XP inden for den nærmeste fremtid og har derfor besluttet mig til at partitionere min HD med Partition Magic så jeg ikke behøver at miste alt mit data, og så er det vi kommer til mit spørgsmål:Skal denne nye partition være Fat32 eller NTFS?
Og hvis jeg opretter den med NTFS vil det så overhovedet være muligt at lægge data over på den med ME?
<STRONG>- Xantom</STRONG>
Og hvis jeg opretter den med NTFS vil det så overhovedet være muligt at lægge data over på den med ME?
<STRONG>- Xantom</STRONG>
XP vil normalt gerne have NTFS men så vidt jeg ved kan xp læse Fat32 uden problemer og kan ud fra en fat32 hd lave en ny partiton med NTSF hvis der er ledig plads på HD'en.
Du kan evt også prve at Upgrade dit system.Ny Feature hvis du har den rigtige language version af XP til dit system kan du upgrade den og bibeholde ALT bortset fra ME.
Min løsning var nem jeg have en sekundær HD, installerede WINXP på den hvorefter den smed en Bootmanager ind og nu kanjeg selv vælge og XP læser alt på mit c drev og kører fra g drevet
Just comment
Du kan evt også prve at Upgrade dit system.Ny Feature hvis du har den rigtige language version af XP til dit system kan du upgrade den og bibeholde ALT bortset fra ME.
Min løsning var nem jeg have en sekundær HD, installerede WINXP på den hvorefter den smed en Bootmanager ind og nu kanjeg selv vælge og XP læser alt på mit c drev og kører fra g drevet
Just comment
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.