mboost-dp1

Flamewar her!!! Eller også bare noget om ADSL

Gå til bund
Gravatar #1 - Gruesome
13. aug. 2002 18:17
Har kigget rundt på de forskellige udbydere i DK for at finde ud af at det er Teledanmark der er billigst med 520 kr om måneden for en 1024/256 linie. Cyber City er lidt dyre og er næsten oppe på 600 for samme linie uden router osv. Jeg ville høre om der var nogen som havde forslag til hvad jeg skal vælge. Jeg er pt igang med at bygge en server hvor jeg vil lege lidt med Debian så det kunne også være sjovt at rode lidt med noget firewall og router opsætning i den. Problemet er bare at min far ikke er glad for at ha' noget kørende konstant (pissed over min computer står tændt 24/7 allerede).
Håber at få en heeelt masse svar som ikke er flames, hehe
Gravatar #2 - hundeboll
13. aug. 2002 21:26
Min far har samme holdning... :]

Vi har en Boomtown 512/512 til 475 om måneden med gratis fast IP.
Det kan varmt anbefales! Vi har så købt en router med indbygget 10/100 schwitz til 799 kr. hvilket også kører kanont godt.

- Bare min situation.
Gravatar #3 - Fafler
25. sep. 2002 18:14
Jeg fatter BTW ikke BoomTown ADSL... det er ejet af TDC, bliver leveret med samme udstyr som TDC Bredbånd, bruger samme IP pool som TDC Bredbånd, men koster mindre...

/me klør sig i natten og undrer sig.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login