mboost-dp1
Gammel 15" skærm uden stik...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Jeg har en gammel 15" skærm uden noget VGA stik, jeg har dog fundet et gammelt stik fra et voodoo2 grafikkort (Til dem der ikke lige ved det så er voodoo 1, 2 (3?) kun accelerator kort, så de skal sættes til grafikkortet med en slags forlængerledning).
Men ledningernes farve koder er en del anderledes, desuden har min skærms kabel kun 12 ledninger, hvor voodoo-stikket har 15.
Mit spørgsmål er så: Er der nogle forskellige farvekoder, eller er der en der har et diagram over et VGA stik med "farver" ?
Men ledningernes farve koder er en del anderledes, desuden har min skærms kabel kun 12 ledninger, hvor voodoo-stikket har 15.
Mit spørgsmål er så: Er der nogle forskellige farvekoder, eller er der en der har et diagram over et VGA stik med "farver" ?
Dumme mig forhaster mig altid... søgte lige en ekstra gang på google og fandt hvad jeg ledte efter... Men hvis der er nogle der har nogle ting jeg burde vide så kom med dem (Bla. hvorfor der kun er 12 ledninger)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.