mboost-dp1

Gammel 15" skærm uden stik...

Gå til bund
Gravatar #1 - neuromancer
13. nov. 2003 20:47
Jeg har en gammel 15" skærm uden noget VGA stik, jeg har dog fundet et gammelt stik fra et voodoo2 grafikkort (Til dem der ikke lige ved det så er voodoo 1, 2 (3?) kun accelerator kort, så de skal sættes til grafikkortet med en slags forlængerledning).
Men ledningernes farve koder er en del anderledes, desuden har min skærms kabel kun 12 ledninger, hvor voodoo-stikket har 15.
Mit spørgsmål er så: Er der nogle forskellige farvekoder, eller er der en der har et diagram over et VGA stik med "farver" ?
Gravatar #2 - neuromancer
13. nov. 2003 20:51
Dumme mig forhaster mig altid... søgte lige en ekstra gang på google og fandt hvad jeg ledte efter... Men hvis der er nogle der har nogle ting jeg burde vide så kom med dem (Bla. hvorfor der kun er 12 ledninger)
Gravatar #3 - neuromancer
13. nov. 2003 20:52
Igen forhastede jeg mig, jeg er på barbund :(

*Skal nok ikke ryge så meget
Gravatar #4 - Bubel
14. nov. 2003 06:24
Har været inde og spørge en edbbiks om de ikke kunne sætte et stik på en skærm, fik at vide at det var meget forskelligt hvordan de forskellige producenter benytter farvekoderne, så det var næsten umuligt.
Gravatar #5 - brislingf
14. nov. 2003 07:03
#Neuromancer
hvpr bor du henne i landet??? jeg kan godt hjælpe dig hvis det er, ellers prøv at tage et kig på sunsite's hardware side, mener der ligger en guide til hvad de enkelte ben er.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login