mboost-dp1
GF 4 Ti 4800 SE....Problemer i Windows XP
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Hvad er der galt...hele tiden når jeg arbejder i windows, med mapper osv., flimrer skærmen konstant, som om jeg lige har ændret opløsningen og den lige skal tilpasse sig. Er det noget med hertz'ne eller hvad....
Det er et nyt graffikkort jeg lige har købt...jeg har også hentet 40.09 driverne til xp
På forhånd tak.....
Athlon XP 1500
512 DDR
Soltek MotherB.
Det er et nyt graffikkort jeg lige har købt...jeg har også hentet 40.09 driverne til xp
På forhånd tak.....
Athlon XP 1500
512 DDR
Soltek MotherB.
kunne det tænkes at du har sat et par højtalere lige klods op af skærmen, det kan da give noget knas i billedet
Har et lignende problem med Warcraft III. Den kan ikke vise 1024x768 uden det bliver gnidder, og det skyldes ifølge Blizzard refresh-raten på min gamle lorte pis-IBM skærm, jeg ikke har gidet tage mig råd til at skifte ud. Der er vist en option under Display PropertiesSettingsAdvanced hvor man kan sættes kærmens refresh-rate. Hvis du ikke kan det, kan det betyde at du må finde dig i problemet og køre i lavere opløsninger (eller se det som en ekstra difficulty level - max. handicap) eller købe en ny skærm/finde drivere til din eksisterende. Hvis det ikke hjælper, ved jeg sikkert ikke hvad jeg snakker om :-)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.