mboost-dp1

Har WindowsUpdate disablet JavaScript ?

Gå til bund
Gravatar #1 - Mort
30. mar. 2006 07:28
Her de sidste par dage har websider opført sig underligt i min Internet Exploder. Funktionalitet som at trykke på knapper eller expande tree nodes har pludselig holdt op med at virke.

Jeg fandt ud af at JavaScript af en eller anden grund er blevet disablet på min maskine og efter jeg slog det til igen så virker alle siderne som de skal.

Jeg kan høre på mine kolleger at de har oplevet det samme som mig og ingen af os har selv ændret opsætningen i vores internet indstillinger.

Enten har vores domain administrators disablet JavaScript for alle i vores domæne eller også har WindowsUpdate disablet JavaScript i sidste update.

Har nogen af jer andre oplevet at JavaScript er blevet disablet i jeres IE indenfor de sidste par dage ?
Gravatar #2 - svappe
30. mar. 2006 09:09
Nope ikke her, hverken på arbejde eller hjemme.(XP & Win2k)
Gravatar #3 - Mort
30. mar. 2006 09:12
Nevermind, det viste sig at det var vores domain administrators som havde disablet JavaScript i Internet Exploder, for hele firmaet, og havde "glemt" at fortælle nogen om det.
Gravatar #4 - svappe
30. mar. 2006 12:57
Hehehe, typisk...

Kvajebajer!
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login