mboost-dp1
Harddisk forsvundet!!!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Jeg har delt min 40Gb harddisk op i 3, og nu er mit sidste drev lige pludselig forsvundet. Jeg kan i Partition Magic se det tabte som et upartioneret stykke men den kan ikke genskabe det - findet der et andet program som er bedre til at genskabe tabt data?
Genskabe som i "finde dokumenter" eller som i "genskabe partitionen"?
Hvis det kun er filer så kan jeg anbefale GetDataBack (søg google), det har reddet mine dokumenter mere end én gang (floppyer er et meget usikkert medie!)
Jeg kender ikke umiddelbart et prog som kan ganskabe paritioner, men brug google, og lad for alt i verden være med at skrive for meget til disken! du kan risikere at overskrive data!
Hvis det kun er filer så kan jeg anbefale GetDataBack (søg google), det har reddet mine dokumenter mere end én gang (floppyer er et meget usikkert medie!)
Jeg kender ikke umiddelbart et prog som kan ganskabe paritioner, men brug google, og lad for alt i verden være med at skrive for meget til disken! du kan risikere at overskrive data!
prøv at kikke på denne side http://www.kristenonline.com/lain/cih/monir.htmtil 2&4 : i burde også kikke på siden, det er et genialt program til at redde partitioner på ;)
Først af alt vil jeg bede dig skrive drev, når det er sådan et der mangler.
Guld programmet du leder efter heller Easy Recovery 6.0 Pro.
Der er virkelig guld værd, og det beskriver desværre også prisen.
Men det kan stortset ALTID genskabe data, når bare du ved hvilket filsystem den skal lede efter.
Hvilket jeg går udfra du gør.. :D
Guld programmet du leder efter heller Easy Recovery 6.0 Pro.
Der er virkelig guld værd, og det beskriver desværre også prisen.
Men det kan stortset ALTID genskabe data, når bare du ved hvilket filsystem den skal lede efter.
Hvilket jeg går udfra du gør.. :D
sKIDROw har ret. Easy Recovery Pro 6.0 er et hammer godt program til sådan noget... Det er også meget let at arbejde med. Man kan på Ontracks Hjemmeside hente en prøve version af programmet. http://www.ontrack.com/easyrecoveryprofessional/
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.