mboost-dp1

Hej har et problem her.. håber i kan hjælpe mig

Gå til bund
Gravatar #1 - hr. larsen
22. nov. 2004 16:50
Nuvel! sagen er det at min Kærste mor´s Computer er ved og gå i overgang´s aldern :)..problemet bestå i at.. nå computer bliver tændt(er inde i windows) hver gang de skal installer noget så poper den op med et vindu og siger at den og den file er bleven slettet.. og når internet bliver startet så lukker den hurtig ned igen.. De køre med Winxp..og et skærmkort som sidder sammen med de ander ting i computen. når den bliver opstartet så viser den en masse flimer agtig noget!.. de siger at de nyeste driver til Dvs ting ikke vil lad sig installer.. den popper bare op med fejl! jeg håber på at der er en løsning på dette problem, da jeg ikke selv kan finde ud af sådan noget :) Tak på forhånd

Thomas
Gravatar #2 - hr. larsen
22. nov. 2004 16:51
Glemt lige og skrive at jeg ikke ved hvad for nogle drivers de køre med.. kun at det er en ret gamle computer og det vil koster ca 6000kr og få lavet det (siger de It folk det har kigget på den)
Gravatar #3 - carb
22. nov. 2004 17:32
Hvis maskinen er defekt er der jo ikke noget at gøre :(

Ellers er en geninstallation af xp nok den eneste vej frem.
[-sagde jeg virkelig det?]
Gravatar #4 - hr. larsen
22. nov. 2004 18:14
hmm! jamen jeg tror ikke det kan geninstaller Xp da den den bare popper op med en error når de putter en cd i eller prøver på at intaller noget :-/
Gravatar #5 - svennie
22. nov. 2004 18:44
jeg vil tro at det er en orm/virus.....

Prøv at formatere harddisken og prøv forfra....
Gravatar #6 - carb
22. nov. 2004 18:55
Sæt xp cden i drevet -> genstart maskinen -> slet alt på maskinen -> installér fra bunden.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login