mboost-dp1
Hjæælp til IE
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Jeg har netop fået et problem med min Internet Explorer, så snart man er inde på en side hvor man feks trykker på et link, som får en ny browser til at poppe up, så går den HELT død, og vil sende en fejl report til MS. Jeg har IKKE ændret nogle indstillinger, så hvad skal jeg lige gøre? Har prøvet at ændre for sikkerhedsniveauet osv, men uden held, så hjælp modtages MEGET gerne, og ikke noget med "prøv Opera" eller såen..
Eftersom han skriver at den prøver at sende oplysninger videre til MS så må det jo nok være en IE 6 (mener ikke andre versioner havde den "feature")... Og der er kun kommet sikkerhedsopdateringer svjh.
Har prøvet 5.0, 5.5, og sidst 6.0, men de driller alle sammen, har en idé om noget cookie-sjov brokker sig!? Nogen måde jeg kan afinstallere det helt, og installere helt forfra? For jeg kan højest komme tilbage til 5.0*suk* Og har slette hva der har med temp, cookies, og andre ting i indstillings menuen. Nogle web-sites kræver jo MSIE, så vil jo helst bruge den..
Forslag????
Forslag????
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.