mboost-dp1

Hjælp!!

Gå til bund
Gravatar #1 - martinussen
6. feb. 2003 20:42
Min computer vil godt afspiller dvd film i mit dvd drev, men der kommer ingen lyd, Hvad kan fejlen være`?

Jeg bruger cyberlinkXp som afspiller, det er en Liteon dvd drev.

Jeg kan godt hører musik fra Realplayer og ligende..

Så det kan jo ikke være lydkortet...
Gravatar #2 - west
6. feb. 2003 21:37
Brugte selv engang en DVD player hvor man ikke havde lyd før man registrerede den ... eller noget .. kan dog ikke huske hvilken ...
Gravatar #3 - west
6. feb. 2003 21:37
Brugte forresten et pænt stykke tid på at lokalisere "fejlen" :)
Gravatar #4 - Yasw
6. feb. 2003 22:23
Kan du være du skal hente et AC3 lydcodec, men det burde dog følge med dvdplayer softwaren. Hvis den altså er full version.
Gravatar #5 - Xanthia
6. feb. 2003 22:50
jeg kan anbefale at du bruger programmet VideoLan, der for i øvrigt er freeware og kan hentes på

http://www.videolan.org/

Det er ikke et program med den vildeste grafiske brugerflade med blinkende knappper og tilbud om at opdatere nat og dag.

Det er simpelthen bare en player, der har kunnet afspille enhver fil jeg har smidt i hovedet af den (.mov og .ram undtaget)
Gravatar #6 - klyde_snot
7. feb. 2003 07:10

Det kunne også tænkes at du ikke har forbundet lydkablet fra dvd/cd-rom drevet til lydkortet.

For at kunne høre musik cd´er skal man have dette kabel tilsluttet, jeg ved ikke om det også gælder for dvd film?
Jeg har ikke ligefrem erfaring med dvd.
Gravatar #7 - MercaZoid
25. feb. 2003 10:29
Min første tanke var også lydkablet fra drevet til lydkortet, hvis du har to drev i så er det ikke usandsynligt det kunne sidde i dit gamle drev.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login