mboost-dp1

Hjælp til Linux!!!

Gå til bund
Gravatar #1 - Mynx38
25. aug. 2001 18:16
Hjælp til Linux!!!Hey! Jeg har lige installeret Corel Linux på min maskine. Har kørt med Windows 98 i lang tid, og er også meget kendt indenfor computer-verdenen og udviklingen. Men jeg har aldrig nogen sinde syntes at windows var udfordrende nok, så jeg kastede mig (efter en del overvejelser) over Corel Linux. Det er en pakke som er købt i bog & ide, for små 99.95 kr. Nu kommer problemet: Jeg kom nemt og smertefrit igennem installationen, og jeg fik da lagt linux over på en partion for sig. Derefter starter jeg linux op, men hov, hvad er det, DER ER INGEN MUS!!!!!!!!!!!!!!! Eller retter sagt, det er der, men man kan bare ikke se den. Man kan sige at min mus er usynlig. Da jeg gik tilbage til windows virkede musen fint igen. Kan det være fordi den ikke understøtter den hardware, eller er det bare mig som har dummet mig. Håber der er nogle flinke personer derude, som har lyst til at hjælpe en desperat computer-bruger! Thomas
Gravatar #2 - C#
25. sep. 2001 00:21
hent den nyeste redhat el. mandrak fra nettet, nemme at gå til begge 2.

begge skulle kunne hentes på ftp://ftp.dkuug.dk/pub/ (hmm hvad er der sket med sunsite's rh mirror, var bare en tom mappe :?)
Gravatar #3 - sKIDROw
11. nov. 2001 18:11
Kender ikke så meget til Corels linux, den var ikke mig..
Redhat og Mandrake kender jeg efterhånden ret godt... :o)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login