mboost-dp1
HJÆP!!!!!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Hey !!
Ja jeg har lige fundet ud af at der er virus på min computer!!!
Da jeg prøvede at logge på mIRC sagde dne at den havde fundet en virus der kendtes under navnene:
Worm.P2P.SpyBot.gen [KAV], W32/Spybot-Fam [Sophos], W32/Spybot.worm.gen [McAfee], WORM_SPYBOT.GEN [Trend], Win32.Spybot.gen [CA]
Jeg satte selvfølgelig mit virus program til at scanne men den kunne ikke finde den (den er den der hedder Antivir - den er gratis)
Nogen der ved hvad jeg kan gøre.. :S
hehe gerne hurtig hjælp!!!
Ja jeg har lige fundet ud af at der er virus på min computer!!!
Da jeg prøvede at logge på mIRC sagde dne at den havde fundet en virus der kendtes under navnene:
Worm.P2P.SpyBot.gen [KAV], W32/Spybot-Fam [Sophos], W32/Spybot.worm.gen [McAfee], WORM_SPYBOT.GEN [Trend], Win32.Spybot.gen [CA]
Jeg satte selvfølgelig mit virus program til at scanne men den kunne ikke finde den (den er den der hedder Antivir - den er gratis)
Nogen der ved hvad jeg kan gøre.. :S
hehe gerne hurtig hjælp!!!
Prøv evt. AVG Antivirus - den er (også) gratis og har i mit tilfælde kunnet tage alt der har forsøgt sig at liste sig ind på min maskine - inklusive den SpyBot du har fået ind, sandsynligvis via en downloaded .exe. Ellers har Symantec eller en af de andre "store" antivirus-producenter sikkert et fix liggende du kan hente til lige netop DIN syge krikke (udtryk jeg bruger om Trojans)
God fornøjelse :)
God fornøjelse :)
søg på google efter de virus'er... Download en remover og fjern dem :>
Inde på Trend.micro kan du læse dig til hvordan man fjerner dem!
Free Online Virus Scan:
http://housecall.antivirus.com/housecall/start_cor...
Inde på Trend.micro kan du læse dig til hvordan man fjerner dem!
Free Online Virus Scan:
http://housecall.antivirus.com/housecall/start_cor...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.