mboost-dp1

HP laserjet 1200

Gå til bund
Gravatar #1 - wape
28. okt. 2004 14:59
Jeg er ikke en garvet edb-nørd, og trænger derfor til råd fra bedrevidende.

Min HP laserjet på godt 2 år vil ikke mere printe. I følge fejlbeskrivelsen i manualet er det en dimm som skal tages ud og sættes i igen, evt. udskiftes, men her kommer problemet. Jeg har fundet ud af at dimm er noget lignende RAM, men hvor sidder sådan en og hvordan tager man den ud.

Tak
Gravatar #2 - mig?
28. okt. 2004 15:17
Hvis jeg ikke tager helt fejl, så skal du gøre en af følgende:

I en af siderne på printeren er der en "låge", som sikkert er fastgjort med en skrue. Skru den af og du har RAM-klodserne siddende der.

Hvis ikke der er en låge, så mener jeg at man kan pille højre side af printeren af. Indenunder den sidder RAMen.
Det kan ske at du, for at kunne pille højre side af, skal pille toppen af først. Den er sandsynligvis fastgjort med 2 skruer omkring der hvor låget til toneren er fæstet.

Hvis ikke du kan hitte ud af det, så ring til HP/Compaq support på 70117700 - opt. 3 - opt. 1.

Ellers... så find modelnummeret bag på printeren og skriv endnu en besked herinde... hedder nok noget lignende C1234A
Gravatar #3 - wape
28. okt. 2004 15:51
Tak for rådet, men det mystiske er, da jeg nu har taget siden af, at ramblokken er tom, så jeg må vist ringe til HP support.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login