mboost-dp1

Intel netværk og SP2

Gå til bund
Gravatar #1 - brislingf
21. okt. 2004 21:26
Er der nogen der ved hvad MS har puttet i af sjove features for den trådløse netværksdel.
Jeg sidder med en access point 5000 og en stak bruger som gerne skulle opdateres og ville lige høre om der var nogen der havde gjort sig nogen erfaringer i forhold til Intel tråløse produkter.
Gravatar #2 - nightH
21. okt. 2004 21:45
kan ikke hjælpe dig med intel, men jeg har selv lige prøvet at få et 3com netkort til at snakke med et 3com AP. jeg måtte starte med at slå windows´s styring af trådløs netværk fra, for at komme så langt som jeg er kommet. pt er jeg nået til at kortet i bærbar kan se AP, får tilsyneladende fat, men kan ikke modtage en ip-addresse.
men jeg skal arbejde vidre med det i morgen, så skal nok lige skrive hvis jeg finder ud af noget som muligvis kan overføres til andre typer netkort.
skal lige siges at det er noget gammelt 11 Mb stads ;(
Gravatar #3 - brislingf
22. okt. 2004 11:10
problemet her er desværre også at det er udgået fra Intels produktion, hvilket er ærgeligt da det køre kanont. En bedre kryptering ville ikke gøre noget.
Jeg testede det med en maskine idag og samme problem som du beskriver.. den sender en masse pakker ud men modtager ikke noget fra AP. Mener for at være helt nøjaktig var det at den sendte 936 pakker ud modtog 49 pakker. Den kan nemt finde netværket men kun få IP adresse halvdelen af tiden, men heller ikke mere adgang end det.
Gravatar #4 - nightH
22. okt. 2004 14:13
hmm, jeg ved ikke om du kan bruge min "løsning" til noget, jeg havde lavet en ren fejl 40 igår. (var træt og stresset ) :/
jeg havde godt nok tastet den rigtige nøgle, men havde glemt at man også skal vælge hvad nummer det er. ;(
så kan desværre ikke hjælpe. :(
Gravatar #5 - brislingf
22. okt. 2004 15:08
prøver lige.. men er lidt bange for at softwaren i AP muligvis kan være så gammel at den ikke lige vil lege med ms standarden..
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login