mboost-dp1
Internet udbyder søges hurtigt!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Hej,
Er der nogen der har et godt bud på en internetudb. der er billig, og som faktisk vil virke indenfor to uger? - alternativt fra september, pga ferie.
Jeg har haft cybercity indtil nu, men fandt 600kr/md lidt pebret for 4Mb/512Kb, og har derfor opsagt mit abonnement pr 17/7.
Vil gerne ha Orza-net eller lign, men de er jo ikke leveringsdygtige før sensommeren eller efteråret.
Er der nogen der har et godt bud på en internetudb. der er billig, og som faktisk vil virke indenfor to uger? - alternativt fra september, pga ferie.
Jeg har haft cybercity indtil nu, men fandt 600kr/md lidt pebret for 4Mb/512Kb, og har derfor opsagt mit abonnement pr 17/7.
Vil gerne ha Orza-net eller lign, men de er jo ikke leveringsdygtige før sensommeren eller efteråret.
Hos www.mvb.dk kan du få en 10/10 Mbit for 498 kr.
Jeg mener også de er hurtige til at levere hvis du bor et sted de har etableret fiber.
Jeg mener også de er hurtige til at levere hvis du bor et sted de har etableret fiber.
OK, tak skal i ha for infoen.
Jeg bor på Amager, ved lergravsparken st.
Sydvest Energi? Hvis der findes Nordøst-Energi er jeg på!
Jeg bor på Amager, ved lergravsparken st.
Sydvest Energi? Hvis der findes Nordøst-Energi er jeg på!
Da Sydvest Energi er jysk, så kan man vel også gå ud fra at Nordvest Energi ville være det...?
Nææ, det du har brug for er Halvsvensk Energi ;)
Nææ, det du har brug for er Halvsvensk Energi ;)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.