mboost-dp1
Intet powerdown efter XP installation
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Min computer slukker ikke selv når jeg trykker på "luk computeren". Den lukker korrekt ned, men bliver bare stående med teksten "du kan nu slukke computeren" på skærmen.
Problemet opstod efter jeg opdaterede fra windows 98 SE til Windows XP Professional.
Der har ikke været andre problemer i forbindelse med opdateringen af styresystemet.
På forhånd tak for hjælpen.
Problemet opstod efter jeg opdaterede fra windows 98 SE til Windows XP Professional.
Der har ikke været andre problemer i forbindelse med opdateringen af styresystemet.
På forhånd tak for hjælpen.
Kig efter en BIOS-upd.
Der er forskel paa hvordan 98 og NT-baserede systemer tackler power mgmt og den slags. (siges der)
Der er forskel paa hvordan 98 og NT-baserede systemer tackler power mgmt og den slags. (siges der)
Det er fordi ACPI ikke er enablet per default. Gå ind i strømstyringen og slå understøttelse af ACPI til og volia!
jeg har haft samme problem med min XP windows bare jeg havde ME WINDOWS PÅ MIN COMPUTER og der vil min computer hele ikke luk ned af sig selv efter jeg havde laget XP ind .jeg har APM(avanceret strømstyring)I MIN COMPUTER, jeg sat et flue-ben i der hvor der AKTIVER AVANCERET STRØMSTYRING også luk computer godt af selv uden jeg skal sluk på kontakten på min pc. ER DET IORDEN JEG HAR GODT DET
jeg har haft samme problem med min XP windows bare jeg havde ME WINDOWS PÅ MIN COMPUTER og der vil min computer hele ikke luk ned af sig selv efter jeg havde laget XP ind .jeg har APM(avanceret strømstyring) I MIN COMPUTER, jeg sat et flue-ben i der hvor der står AKTIVER AVANCERET STRØMSTYRING også luk min computer godt nok af selv uden jeg skal sluk på kontakten på min pc. ER DET IORDEN JEG HAR GODT DET
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.