mboost-dp1
k56 v.90 modem problem.... (totalmystiskmodemkommunikation)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
jeg var ved at installere et modem hos en kammi i dag, modem'ed (extrent k56 v.90) "kørte" på en anden pc i "huset" så jeg skulle flytte det til en anden pc (amd k6/2-350),,, det er altsamment fint, indtil vidre... når jeg installerede den her var der fin kommunikation mellem pc/modem(kontrolpanel/modem/comport/comm),, den ringer fint op og logger på (de traditionelle ringetoner)... men så sker der intet...?????????????????????????????????????????????????????
har talt med tdc!!!!!!!!!!!!!!!!
har talt med tdc!!!!!!!!!!!!!!!!
på mit job,,, (mobiltelefon-mekaniker...) er der et begreb som hedder, voodoo fejl.. altså ingen forklarlig sammenhæng mellem strøm/spænding/modstand,,,, måske om jeg skulle prøve med nogle nåle eller???????????????
lol.
men hvad er det sjove, jo hastigheden (v.90) men du bruger da vel også et modem (modulation/demodulation) til dit xdsl, eller stofa eller...
men hvad er det sjove, jo hastigheden (v.90) men du bruger da vel også et modem (modulation/demodulation) til dit xdsl, eller stofa eller...
Hader udbydere er bilder brugere ind at det hedder Kabel/ISDN/ADSL Modem...
V90 var det sidste Modem der blev lavet, færdig slut... ;o)
Problemmet med ISDN var jo at det er svært at lære en bruger, at sige ISDN terminal adapter.
Stofa's udstyr nogenlunde samme årsag..
Og et adsl 'modem' er blot et skrabet router...
V90 var det sidste Modem der blev lavet, færdig slut... ;o)
Problemmet med ISDN var jo at det er svært at lære en bruger, at sige ISDN terminal adapter.
Stofa's udstyr nogenlunde samme årsag..
Og et adsl 'modem' er blot et skrabet router...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.