mboost-dp1
Kan ikke flushdns ?!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Goddag kaere newz brugere.
Jeg har problemer med at flush min DNS, jeg bruger stofanet og har 1.5/384 forbindelse hos dem. Jeg ser mig selv som en"garvet" pc-bruger men dette problem traekker sq taender ud.
Jeg skal som sagt have flushet min DNS men den vil tilsyneladende ikke lade mig gore det.
Jeg har provet folgende:
* ipconfig /flushdns
Faar fejlen: Could not flush the DNS Resolver Cache: Function failed during execution.
* ipconfig /displaydns
Could not display the DNS Resolver Cache.
* netsh int ip reset resetlog.txt - Reset TCP/IP stack
* netsh winsock reset log.txt - Reset winsock
* Sorget for at den er startet op My Computer -> Manage -> Services and Applications -> Services ->) Der staar den paa automatic "DNS Client" er enabled.
Hvad fuck kan jeg gore for at flush den?
Jeg bruger selvfolgelig XP SP2.
Jeg har problemer med at flush min DNS, jeg bruger stofanet og har 1.5/384 forbindelse hos dem. Jeg ser mig selv som en"garvet" pc-bruger men dette problem traekker sq taender ud.
Jeg skal som sagt have flushet min DNS men den vil tilsyneladende ikke lade mig gore det.
Jeg har provet folgende:
* ipconfig /flushdns
Faar fejlen: Could not flush the DNS Resolver Cache: Function failed during execution.
* ipconfig /displaydns
Could not display the DNS Resolver Cache.
* netsh int ip reset resetlog.txt - Reset TCP/IP stack
* netsh winsock reset log.txt - Reset winsock
* Sorget for at den er startet op My Computer -> Manage -> Services and Applications -> Services ->) Der staar den paa automatic "DNS Client" er enabled.
Hvad fuck kan jeg gore for at flush den?
Hvilket system kører du med?
Uddybning:
Altså højre klikke på cmd.exe og trykke "Run as Administrator"
Uddybning:
Altså højre klikke på cmd.exe og trykke "Run as Administrator"
Og hvorfor pokker skulle jeg kore det som run as administrator da den eneste account her paa er administrator account :)
Dine to sporgsmaal burde vaere besvaret hvis du gad laese mit forste indlaeg?
" Jeg bruger selvfolgelig XP SP2. "
"Sorget for at den er startet op My Computer -> Manage -> Services and Applications -> Services ->) Der staar den paa automatic "DNS Client" er enabled. " << Hvordan vil du gore det uden at vaere paa administrator account?
Sorry men bliver altsaa "sur" naar folk ikke laeser indlaeggene.
Provede selvfolgelig dit foreslag da jeg ikke vil virke som en storre idiot end jeg nok forestiller efter dette indlaeg, men det virkede sjovt nok ikke.
Har stadig problemet.
Og hvorfor pokker skulle jeg kore det som run as administrator da den eneste account her paa er administrator account :)
Dine to sporgsmaal burde vaere besvaret hvis du gad laese mit forste indlaeg?
" Jeg bruger selvfolgelig XP SP2. "
"Sorget for at den er startet op My Computer -> Manage -> Services and Applications -> Services ->) Der staar den paa automatic "DNS Client" er enabled. " << Hvordan vil du gore det uden at vaere paa administrator account?
Sorry men bliver altsaa "sur" naar folk ikke laeser indlaeggene.
Provede selvfolgelig dit foreslag da jeg ikke vil virke som en storre idiot end jeg nok forestiller efter dette indlaeg, men det virkede sjovt nok ikke.
Har stadig problemet.
nu ved jeg godt at du siger du har givet op, men håber at du når at ser dette før du formodenligt vil geninstallere.
er der noget interessant i eventview (system og programmer) ?
mit bud er at hvis så simpelt en ting som ipconfig /flushdns ikke virker, så har du nok større problemer ens som så, det sker selvfølgelig at sådanne ting er enestående, men det er sjældent, desværre.
nå men går ud fra at du har prøvet dette, ellers kan du da se om det virker.
slet tcp/ip --> reboot
geninstaller tcp/ip --> reboot og prøv flushdns
vælg netkortet, og se om du kan gå tilbage til en tidligere driver --> prøv flushdns, hvis det stadig ikke virker --> reboot og prøv derefter igen.
slet netkort --> reboot
geninstaller netkort --> reboot og prøv flushdns igen.
er der noget interessant i eventview (system og programmer) ?
mit bud er at hvis så simpelt en ting som ipconfig /flushdns ikke virker, så har du nok større problemer ens som så, det sker selvfølgelig at sådanne ting er enestående, men det er sjældent, desværre.
nå men går ud fra at du har prøvet dette, ellers kan du da se om det virker.
slet tcp/ip --> reboot
geninstaller tcp/ip --> reboot og prøv flushdns
vælg netkortet, og se om du kan gå tilbage til en tidligere driver --> prøv flushdns, hvis det stadig ikke virker --> reboot og prøv derefter igen.
slet netkort --> reboot
geninstaller netkort --> reboot og prøv flushdns igen.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.