mboost-dp1

Kan ikke lukke min com. ned....!!

Gå til bund
Gravatar #1 - imze
30. nov. 2004 13:16
Heey Derude...

Jeg har et lille problem.... Igår kom jeg til at hive strømstikket til computeren ud, mens den kørte, ved et uheld... Jeg troede selfølgelig der ikke kunne ske noget ved det, men det gjorde der....

Nu kan jeg ikke lukke computeren ned...!! Den lukker lige windows først, og så slukker den i 1 sek., så starter den igen.... Ligesom når du genstarter... Har prøvet op til flere gange at lukke den ned, men hver gang ''genstarter'' den bare...

Nogen der kan hjælpe...??
Gravatar #2 - Petrovic
10. jan. 2005 13:18
Har du prøvet at tage strømmen helt og slutte den til igen?? For der plejer ikke at ske noget ved at tage strømstiket ud mens den kører.
Gravatar #3 - imze
12. jan. 2005 23:28
Har jeg prøvet... Næsten alt... Har oz pillet nogle stik til bundkortet ud, lad det stå en nat, og så sætte det til..Men virkede heller ik...

Så jeg ved sku ik helt hva jeg skal gøre... Men skal alligevel ud at købe et nyt bundkort...

Men hvis nogle der ved det hva der kan være galt, så må I godt skrive..!
Gravatar #4 - Viperaberus
14. jan. 2005 09:39
Prøv at pille diverse kort fra og se om det er et specifikt kort der får dette til at ske?

Du burde kunne nøjes med grafikkort, harddisk(e), CPU, RAM og tastatur. (Og mus hvis du ikke mener du kan undvære den ;))

Hvis det hjælper så prop tingene i én af gangen, og se om problemet kommer tilbage...

Det er forresten IKKE en myte at computere kan ta' skade af at man fjerner strømmen. Normalt er det kun harddiskene der ikke får tømt sin cache (og dermed evt. får korrupte filsystemer), men det KAN godt nakke noget hardware!
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login