mboost-dp1

"Lag" på Asuscom ISDN modem

Gå til bund
Gravatar #1 - Miphisto
27. jul. 2000 08:21
"Lag" på Asuscom ISDN modemhejsa.. jeg har nogle underlige problemer med mit Modem. Jeg har et intern Asuscom ISDN Adapter, nogen gange lagger den helt ud i flere sekunder hvor den ikke svare. Maskinen køre win98 SE og jeg bruger Get2net som ISP, indtil nu har jeg haft softwarekompromering slået til, men nu har jeg så slået det fra, men det er der stadig. mit modem køre KUN TCP/IP men mit Netkort er primære og Modem sekundær. Nogen der har et bud på hvad det er? vil det hjælpe at sætte Modem som Primære?
/Mip
Gravatar #2 - Miphisto
27. jul. 2000 08:28
små rettelser :)Mit modem køre kun TCP/IP = Jeg har ikke andre protokoller installeret.
mit Netkort er primære og Modem sekundær = dvs. den søger først på netkortet.
Gravatar #3 - [Orion]
13. dec. 2000 21:17
Jeg har haft det samme problem men .....Jeg hade sammen problem som ovenstående. Nogen gange kørte det fint og andre gange gik i stå i et par min. eller flere. Den gang kørte jeg Win98 SE men efter installation af W2K kører mit Inet bare perfekt !!! Det lagger faktisk aldrig og mit Q kører også lidt bedre så hvad kan jeg sige...skift til W2K det kører bare PERFEKT. /[Orion]
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login