mboost-dp1
Langsom scroll i IE 6.0
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Hej.
Jeg har lige installeret XP fra scratch og det kører fint. Bare ikke når jeg surfer. Når man scroller er den megalangsom til at opdatere og det virker dårligt. (Som om grafikkortet ikke kan følge med.)
Nogen der har prøvet det samme eller har et forslag til en løsning.
Alternativet ville jo være mozilla eller opera, da den scroller fint i explorer. Men det er bare ikke min computer og det er ikke en poweruser, som skal bruge den. Derfor tror jeg ikke hun gider noget af det bøvl der kan være med Mozilla.
Jeg har lige installeret XP fra scratch og det kører fint. Bare ikke når jeg surfer. Når man scroller er den megalangsom til at opdatere og det virker dårligt. (Som om grafikkortet ikke kan følge med.)
Nogen der har prøvet det samme eller har et forslag til en løsning.
Alternativet ville jo være mozilla eller opera, da den scroller fint i explorer. Men det er bare ikke min computer og det er ikke en poweruser, som skal bruge den. Derfor tror jeg ikke hun gider noget af det bøvl der kan være med Mozilla.
Du skriver;
"Alternativet ville jo være mozilla eller opera, da den scroller fint i explorer."
Hvad mener du?
"Alternativet ville jo være mozilla eller opera, da den scroller fint i explorer."
Hvad mener du?
hmm.. kan huske en ligende fejl i WIN98 SE med visse gfx-kort, dette skete hvis man satte sin skærm til 24 bit farver, brugte man 16 bit eller 32 bit var der ikke noget problem.
aner ikke om det samme gælder for XP da jeg nægter at bruge
XP, men du kan da prøve at se hvad din skærm står til.
aner ikke om det samme gælder for XP da jeg nægter at bruge
XP, men du kan da prøve at se hvad din skærm står til.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.