mboost-dp1
Lindows / Windows
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Hej jeg har lige købt ny computer, uden medfølgende styresystem, da jeg havde XP liggende hjemme.
Problemet er så det at XP var "Udlånt" og jeg installerede Lindows, Nu kan jeg ikke slette dette Lindows og installere XP'en.
Hvordan gør jeg?????
Problemet er så det at XP var "Udlånt" og jeg installerede Lindows, Nu kan jeg ikke slette dette Lindows og installere XP'en.
Hvordan gør jeg?????
Du kan ihvertfald altid fjerne Lindows partitionen og lave en ny XP partition formaterer den og volia!
Dog skal du være opmærksom på at windows fdisk muligvis ikke genkender filsystem Lindows bruger (formodentligvis Linux ext2 eller ext3) Og at du derfor skal bruge enten Linux fdisk, DiskDruid eller lignende som du kan finde i en RedHat boot/installations CD.
God fornøjelse
Dog skal du være opmærksom på at windows fdisk muligvis ikke genkender filsystem Lindows bruger (formodentligvis Linux ext2 eller ext3) Og at du derfor skal bruge enten Linux fdisk, DiskDruid eller lignende som du kan finde i en RedHat boot/installations CD.
God fornøjelse
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.