mboost-dp1
LongHorn & SP2
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Hey alle... hvad er det præcist SP2 har at tilbyde som jeg absolut ikke kan undvære?
og hvorfor er det Longhorn er så godt?
og hvorfor er det Longhorn er så godt?
svennie: Jeg tror ikke Longhorn p.t. er så godt, da det først (ifølge en meget optimistisk Bill Gates) kommer i 2006 :)
Man kunne dog nævne 64-bit support som en umiddelbar fordel, navnlig når man kan forvente at udviklingen inden for disse applikationer nok kommer til at gå lidt trægt indtil da.
Jeg ser i øvrigt ingen forsvarlig grund til, at man ikke skulle installere SP2 - det skulle da lige være risikoen for at blive fanget i nettet som en fæl "illegal kopist".
Og som ZOPTIKEREN påpeger - SP2 indeholder updates til IE og andet, primært sikkerhedsupdates. Ville nok kunne løse dit problem fra din tråd i support, og hvis du ellers har holdt XP opdateret er SP2 knapt så stor en mundfuld via Windows Update.
Man kunne dog nævne 64-bit support som en umiddelbar fordel, navnlig når man kan forvente at udviklingen inden for disse applikationer nok kommer til at gå lidt trægt indtil da.
Jeg ser i øvrigt ingen forsvarlig grund til, at man ikke skulle installere SP2 - det skulle da lige være risikoen for at blive fanget i nettet som en fæl "illegal kopist".
Og som ZOPTIKEREN påpeger - SP2 indeholder updates til IE og andet, primært sikkerhedsupdates. Ville nok kunne løse dit problem fra din tråd i support, og hvis du ellers har holdt XP opdateret er SP2 knapt så stor en mundfuld via Windows Update.
kan ikke lide sp2 da en har et virklig stort problem med at
godtage noget blootuch device...
jeg kan ikke installere min blutuch device på min computer med
sp2 da det skulle værer så sikker met er den skam osse men alt
for sikker og så bliver den ved med at blinke med det lorte
opdaterings Ikon og det er pisse træls og for gudsskyld lad
være meed at opdatere din computer med sp2 så får du virklig et
problem med at installere ting og sager da det jo kan være
farligt for din sikkerhed tror sp2 så heller kører med sp1 det
ved man da hvad er.... hver gang jeg sætter min bluetuch device
ind i min computer og den skal til at deteckte den og
installere den.. så går sp2 i panic og så genstarer den!!!
sikkerheds brud åhh nej !!! damn lorte sp2
godtage noget blootuch device...
jeg kan ikke installere min blutuch device på min computer med
sp2 da det skulle værer så sikker met er den skam osse men alt
for sikker og så bliver den ved med at blinke med det lorte
opdaterings Ikon og det er pisse træls og for gudsskyld lad
være meed at opdatere din computer med sp2 så får du virklig et
problem med at installere ting og sager da det jo kan være
farligt for din sikkerhed tror sp2 så heller kører med sp1 det
ved man da hvad er.... hver gang jeg sætter min bluetuch device
ind i min computer og den skal til at deteckte den og
installere den.. så går sp2 i panic og så genstarer den!!!
sikkerheds brud åhh nej !!! damn lorte sp2
.. er det bare mig, eller har mange folk over-whinet alle fora`er på hele nettet med at deres computer er fucked up efter SP2 install ?
Jeg har ihvertfald ikke installeret den. Og har jeg mange grunde til at gøre..
(den bedste er nok at jeg ikke kan :))
Jeg har ihvertfald ikke installeret den. Og har jeg mange grunde til at gøre..
(den bedste er nok at jeg ikke kan :))
hehe ja ...
jeg installere den heller ikke igen... efter at den fuckede min
somp så meget op og instalere den 3-4 gange for at få den til
at virke gav jeg op og installere den med sp1 og det virker
sq :D hehe... man kan vel godt hører at jeg ikke kan lide sp2..
hehe
jeg installere den heller ikke igen... efter at den fuckede min
somp så meget op og instalere den 3-4 gange for at få den til
at virke gav jeg op og installere den med sp1 og det virker
sq :D hehe... man kan vel godt hører at jeg ikke kan lide sp2..
hehe
POHF_Monty: Personligt har jeg ingen problemer med SP2 og Bluetooth, og hvis dit Bluetooth ikke virker er det nok fordi det er konfigureret forkert - du kunne jo evt. have gjort en indsats for at løse problemet, i stedet for at skrive et semi-ulæseligt indlæg om, hvor meget du ikke kan lide SP2.
Det er ellers fantastisk, så meget folk går i panik, "min skod no-name dims virker efter SP2 ikke, derfor er SP2 noget lort" og
"hjælp, jeg kan ikke spille <indsæt spil> efter SP2, jeg vil hellere have virus så jeg afinstallerer SP2". De to har jeg hørt rimeligt tit.
Hvad tænker i på? I behandler jo kun et symptom ved at afinstallere SP2 - selve problemet er der jo nok stadigvæk, skal i se.
Prøv evt. at finde nye drivere til stumpen hos producenten - eller spørg i det mindste, om der er nogen som kan hjælpe med problemet, før en omgang som ovenstående fyres af.
Virker som en mere fornuftig fremgangsmetode end blot at råbe "Heks! Heks!" og så bygge et kæmpe bål...
Det er ellers fantastisk, så meget folk går i panik, "min skod no-name dims virker efter SP2 ikke, derfor er SP2 noget lort" og
"hjælp, jeg kan ikke spille <indsæt spil> efter SP2, jeg vil hellere have virus så jeg afinstallerer SP2". De to har jeg hørt rimeligt tit.
Hvad tænker i på? I behandler jo kun et symptom ved at afinstallere SP2 - selve problemet er der jo nok stadigvæk, skal i se.
Prøv evt. at finde nye drivere til stumpen hos producenten - eller spørg i det mindste, om der er nogen som kan hjælpe med problemet, før en omgang som ovenstående fyres af.
Virker som en mere fornuftig fremgangsmetode end blot at råbe "Heks! Heks!" og så bygge et kæmpe bål...
Jeg har også problemet med Bluetooth, men har fundet en løsning.
Min enhed fungerer fint som klient med SP2. Men jeg kan ikke finde 'services' på laptoppen fra andre enheder (min PDA).
Med min enhed følger der en driver, hvis jeg installerer denne driver inden jeg opgraderer til SP2, bliver bluetooth subsystemet fra Microsoft ikke installeret / aktiveret. Derefter fungerer mit Bluetooth begge veje.
Derudover har jeg ikke fundet nogle problemer med SP2, og kan da klart anbefale, at man installerer div. updates automatisk (citat: det lorte opdaterings Ikon).
Min enhed fungerer fint som klient med SP2. Men jeg kan ikke finde 'services' på laptoppen fra andre enheder (min PDA).
Med min enhed følger der en driver, hvis jeg installerer denne driver inden jeg opgraderer til SP2, bliver bluetooth subsystemet fra Microsoft ikke installeret / aktiveret. Derefter fungerer mit Bluetooth begge veje.
Derudover har jeg ikke fundet nogle problemer med SP2, og kan da klart anbefale, at man installerer div. updates automatisk (citat: det lorte opdaterings Ikon).
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.