mboost-dp1
lydløs computer
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
lydløs computerjeg skal bruge en lydløs komputer til at stå som server på min netwærk da je skal "sove" i samme rum som serveren !!
hvad gør jeg ???
hvilket kabinet er mest lydløs??
skal man have en anden strømforsyning og/eller køver til cpu'en???
mvh
anders klausen
JaDu skal både have HD dæmper, stille PSU, og stille CPU køler.
Diss produkter fås bl.a. hos AT Computing og Morgen Computers.
Jeg har tilfældigvis lige været inde på Morgen Computers' webside idag da jeg selv er igang med at købe en billig/stille køler til en Athlon, og der så jeg at de havde et 'kit' med PSU, HD dæmper og CPU køler til 995,-
http://www.morgen.dk/Silent.htm
Webconsult har det du manglerJeg har lige invisteret i et purple server tower fra noise control, og jeg kan kun sige wow!!!! Mit tower lød som en helikopter før, og nu kan jeg ikke høre når jeg tænder maskinen, jeg ved at der er mange der har skrevet dårlige ting om noise control, men min erfaring er overdrevet positiv, jeg elsker mit purple tower nu, og venter stadig på mine no vibe rammer til at tage den sidste svage harddisk støj.
www.webconsult.dk
noise control kabinet?CyberQ står din computer i samme rum som du sover i, og selvfølig.. den køre vel også når du sover?
Komplet lydløs maskineNu har jeg fået alt grejet til min computer, og der er ikke nogen der længere kan høre når den er tændt, jeg sover ved siden af den og har en lækker nattero, ti svin til Webconsult
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.