mboost-dp1
Macbookpro køb?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Jeg har nolge tanker om at købe en MacBook Pro intel duo core 2ghz... er der nogen som har erfaringer med denne comptuer?
er den virkelig så hurtig som apple påstår? Og er den holdbar i længden?
er den virkelig så hurtig som apple påstår? Og er den holdbar i længden?
Holdbar i længden er jo svært at svare på, når den ikke har været på markedet i specielt lang tid. :)
Apples tal skal du nok ikke tage for gode varer, men du kan jo evt. finde nogle tests af maskinen.. der er helt sikkert masser af dem derude.
Apples tal skal du nok ikke tage for gode varer, men du kan jo evt. finde nogle tests af maskinen.. der er helt sikkert masser af dem derude.
husk på at ikke alt software pt. kører optimalt på de nye macs, da en del af det stadig ik er rekomplieret, og derfor køres med Power PC emulation - men det er nok et spørgsmål om tid før det er løst...
Umiddelbart er den vel lige så "holdbar i længden" som enhver anden maskine - jeg har kun haft de gamle powerbooks i hånden, og de virker ret solide og velkonstruerede, med deres metal-overflade
Umiddelbart er den vel lige så "holdbar i længden" som enhver anden maskine - jeg har kun haft de gamle powerbooks i hånden, og de virker ret solide og velkonstruerede, med deres metal-overflade
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.