mboost-dp1
Mærkelig mail
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Jeg har modtaget en mærkelig mail. Den kommer fra en person @kellychen.com. Indholdet er en masse russisk. Så vidt jeg kan forstå har det noget at gøre med mobiltelefoner. Det hele er udformet som en slags tilbud. Jeg har prøvet at skrive til afsenderen men min mail bliver afvist af serveren. Det mest mystiske er at jeg kan se at afsenderen har mig i sin kontaktliste med mine tre initialer.
Jeg har nu installeret firewall og har kørt antivirus i nat. Den fandt en trojan.
Hvad kan der være sket? Er det bare en "avanceret" mail der kan se på min computer hvad jeg hedder og derved gøre mig mistænksom? Hvad skal jeg foretage mig?
Jeg har nu installeret firewall og har kørt antivirus i nat. Den fandt en trojan.
Hvad kan der være sket? Er det bare en "avanceret" mail der kan se på min computer hvad jeg hedder og derved gøre mig mistænksom? Hvad skal jeg foretage mig?
De fleste nyere vira høster email-addresser og sender til dem med forfalsket afsender-addresse, så det kan sagtens være en af dine venner der har fået sig en virus og så har fået sendt mailen videre til dig.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.