mboost-dp1

Mambo/Joomla forms

Gå til bund
Gravatar #1 - Wolly
29. apr. 2006 16:15
Håber der er en eller anden der har lidt erfaring med ovenstående programmer der kan give mig et prej.

Mit problem er at jeg skal lave en liste med links trukket ud af en database, og hvis man trykker på linket skal man komme til en side der viser flere informationer fra databasen...
eks: jeg har en database med en masse informationer om nogle vine. Jeg vil lave en liste på siden hvor kun navnet kommer frem som et link.

Vin 1
Vin 2
Vin 3

Hvis man trykker på et link kommer man til en side hvor flere informationer er givet;

Vin 1
en dejlig vin fra det nordlige Italien
druerne er siraz, cabanet

Jeg håber det gav mening ;-) Jeg kunne selvfølgelig skrive en component, men da jeg skal bruge det rigtig mange gange, ville det være fedt om der allerede var skrevet en man kunne bruge til dette... Jeg har prøvet FacialForms, DBQ Manager og et par andre, men ikke fundet noget program der kunne det ovenstående... Synes det virker lidt underligt da jeg langt fra kan være den eneste der skal bruge en sådan funktion :-)

Håber der en der kan hjælpe mig på vej...
Gravatar #2 - Wolly
29. apr. 2006 16:48
Whoops... Glemte måske lige at tilføje at mit problem også er løst, hvis der er nogen der kender en simpel måde at integrere et php script hvor output på main delen af siden kan laves med echo eller lignende funktioner...
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login