mboost-dp1
mit drev forsvinder
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
jeg har installeret to cd-drev på min fars computer, og det der så sker er at det ene(altid sec. slave)forsvinder efter opstart, og comp. skal herefter genstartes. drevene er rigtigt tilsluttet, jumpersettings er også som de skal være, det sjove er at det er vilkårligt hvornår det forsvinder, jeg har fået at vide det nok er opsætningen i bios der er problemet, at comp. skal sættes til at læse drevet ind manuelt og ikke automatisk, det har jeg så prøvet men ingen forskel. hvis nogen har en løsning ville jeg blive glad.
På forhånd tak
På forhånd tak
Prøv at bytte om på drevene.
Visse CD-ROM drev kan ikke lide at sidde som slave på visse (ældre) controllere. (egen erfaring)
Symptomerne er de samme - en gang imellem er der drev, en gang imellem er der ikke ...
Visse CD-ROM drev kan ikke lide at sidde som slave på visse (ældre) controllere. (egen erfaring)
Symptomerne er de samme - en gang imellem er der drev, en gang imellem er der ikke ...
til west: jeg har prøvet at bytte rundt på drevene, og sætte dem i andre maskiner, bundkortet er et helt nyt gigabyte, så det burde heller ikke være det.
til Deternal: de virker fint hver for sig, har dog ikke flashet nogen af dem, det blir nok det næste skridt..
tak allesammen, det er rart med nogle ideer, har selv været stuck i et stykke tid:)
til Deternal: de virker fint hver for sig, har dog ikke flashet nogen af dem, det blir nok det næste skridt..
tak allesammen, det er rart med nogle ideer, har selv været stuck i et stykke tid:)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.