mboost-dp1

Mit mobo fortabt???

Gå til bund
Gravatar #1 - Clone
20. jan. 2004 14:27
Jeg fik for nyligt nyt motherboard m.m. og da jeg havde problemer med at få det til at virke skiftede jeg lidt mellem det nye og gamle mobo. Det resulterede i at det ramte kabinettet og kortsluttede. Der kom den klassiske lyd og en fæl lugt. På nettet har jeg nu læst mange steder at hvis mobo'et kortslutter skal man bare sørge for at det ikke rører kabinettet og så er det ok, men nu kan jeg ikke starte compen længere selvom alt ser ud til at virke... nogen der kan sige mig om mit mobo er kaput eller det kan reddes???
Gravatar #2 - GrapeWine
21. jan. 2004 13:20
Du har helt sikkert brændt en eller anden komponent på bundkortet af! Evt kan det være CPU'en, RAM eller en anden tilsluttet enhed hvis den/de var monteret under kortslutningen!
Hvis du er rigtig uheldig er alt dit grej brændt af :o(
Gravatar #3 - aners
22. jan. 2004 05:03
"Ramte kabinettet og kortsluttede" ?

Lad være med at kaste rundt med din hardware mens der er strøm på ...

Du har som GrapeW... siger sikkert ristet noget hardware, idag brændte en af mine maskiners diske af, ja brændte, kan love dig at det lugter fælt.

Kan ikke lige sige om dine sager kan reddes, det må du teste med andet hardware, et stk. ad gangen that is.

Held og lykke med det
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login