mboost-dp1

Nero ultra edition.

Gå til bund
Gravatar #1 - vortex
8. feb. 2006 17:48
jeg har prøvet at installere nero, men den kommer bare op med dette billede.

http://img133.imageshack.us/img133/2126/nero0du.jp...

nogen der ved hvad jeg skal gøre ved sådan noget.
På forhånd tak
Gravatar #2 - amokk
8. feb. 2006 18:44
Hvornår i forløbet kommer denne fejl? hvad er det sidste du trykker inden?

Umiddelbart ville jeg få ALLE detaljer med i min fejlbeskrivelse, og så sende en mail til firmaet, de har nok hørt fejlen før hvis det ikke er et lokalt problem på din comp
Gravatar #3 - vortex
8. feb. 2006 19:00
Den kommer når jeg har intastet license key og har valgt at installere hele programmet. Så installere den lidt og kommer så op med den fejl. har også prøvet at hente deres trial versioner fra deres hjemmeside, men de vil hellere ikke installere. det er kun Nero jeg har problemmer med. kan godt installere alt muligt andet. Men jeg tror jeg vil skrive en mail til firmaet.
Gravatar #4 - amokk
8. feb. 2006 23:59
prøv at vælge demo når du installerer, og så senere tilføje license key inde i programmet
Gravatar #5 - wizax
9. feb. 2006 09:32
Jeg kunne forestille mig at Nero MÅSKE kunne have problemer med divserse ukorrente ASPI-Drivere, f.eks meneer jeg at gl. versioner af CloneCD og Alcohol udskiftede ASPI driverne for at kunne fungere...

Ellers ved jeg ikke hvad der er andet end at geninstallere maskinen, da jeg ikke ved hvilken DB den fejl hentyder til. (men Nero/Ahead burde kunne hjælpe, gående ud fra at det er en original Key du forsøger på at taste ind.)

Har du Netadgang når du prøver på at installere det? jeg mener at Der i den nyeste version er noget check op mod en hjemmeside, men jeg er ikke sikker.
Gravatar #6 - vortex
9. feb. 2006 12:27
Ja det er faktisk en original udgave. Den er købt og betalt. Men har så efterfølgende downloadet den samme udgave fra en torrent side for at se om der måske var en fejl på den købte cd. Men det fik jeg ikke så meget ud af. Men vil prøve at se på de ASPI-drivere som "wizax" omtalte.

Tak for hjælpen
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login