mboost-dp1

Netværkshastighed

Gå til bund
Gravatar #1 - ViSeRA
12. aug. 2000 12:36
NetværkshastighedHejsa
Jeg har et problem med hastighed over netværk, jeg kan sagtens hente optimalt, men når folk skal hente fra mig kan de max få 500 kb igennem... Jeg kører 100mbit full duplex, 3com netkort.. Jeg har ikke sat nogen limit på nogen som evt. ved hvad der er galt ?, reply på [email protected]
Gravatar #2 - Miklos
12. aug. 2000 12:58
3ComFejlen ligger hos 3Com - jeg har samme problem, og jeg har prøvet både de medfølgende drivere fra Microsoft (Win2K) og 3Com's egne.
Gravatar #3 - ZeFFeZ
13. aug. 2000 19:34
3Com har skylden? I think notHer kører det i hvert fald fint.. mellem 2 3Com 905B kort ligger hastigheden på 4-5mb/sec afhængig af om der er trafik begge veje. Bruger 3Com's egne drivere.. Og det er mellem en 98se maskine og en w2k maskine
Gravatar #4 - Miphisto
21. aug. 2000 06:48
Pas på autosensingHejsa, jeg har oplevet samme problem, hvor jeg havde 2 x 100 mbit netkort, via krydsetkabel, her var problemet at de begge stod til autosensing, og de skulle forhandle for meget. /Mip
Gravatar #5 - chuwy
11. sep. 2000 19:45
Det kan også være "Full Duplex", der har skylden.

Præcis det samme skete for mig og det viste sig, at jeg skulle slå Full Duplex fra, før de andre kunne hente fra mig ordentligt =)
Gravatar #6 - blah
7. nov. 2000 06:34
Det samme for FreeBSD 4.1Jeg havde præcis det samme problem i FreeBSD 4.1, og har set en del posts i div. BSD forums ang. dette problem. FreeBSD 4.1.1 har jeg ikke haft problemet med, selv med standart opsætning.
Gravatar #7 - CrazyDane
20. dec. 2000 17:40
HmmmmHey... jeg kan så sige at mellem mine 3 klienter (alle med 3com 10/100) kan jeg snildt få 8-9mb/sec..det skal så siges at HD'erne jeg henter fra er alle min. Ultra66.... og det skal siges at det hele er forbundet i en 10/100 autosence switch...men lyder mærkeligt med jeres overførsler under 5mb/sec... -CrazyDane
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login