mboost-dp1
Norton Liveupate problem
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Har problemer med at opdatere visse norton programmer.
Norton siger at ALLE problemerne skyldes winxp sp1.
Det kan opdatere helt normalt når jeg ikke har installeret sp1, men jeg installerede sp1 før norton da jeg ville teste norton 2004 og var ret sikker på at de havde fixet sp1 problemet i forhold til norton 2002.
problemer:
Windows XP 5.1.2600 Service Pack 1
Common Client Core 2.0.2
_
AntiSpam Feature 2004.1.03
_
Norton Internet Security 7.0.1
_
Ad blocking Program updates 2004.1.01
_
_
NAVNT 10.00
_
Common Client ccProxy 2.0.2
Nogen der ved hvad man kan gøre? eller om man kan gøre noget.
Har prøvet at researche på google men ingen hjælp at hente :/
Dette problem er da rimelig generelt?
Norton siger at ALLE problemerne skyldes winxp sp1.
Det kan opdatere helt normalt når jeg ikke har installeret sp1, men jeg installerede sp1 før norton da jeg ville teste norton 2004 og var ret sikker på at de havde fixet sp1 problemet i forhold til norton 2002.
problemer:
Common Client Core 2.0.2
_
AntiSpam Feature 2004.1.03
_
Norton Internet Security 7.0.1
_
_
_
NAVNT 10.00
_
Common Client ccProxy 2.0.2
Nogen der ved hvad man kan gøre? eller om man kan gøre noget.
Har prøvet at researche på google men ingen hjælp at hente :/
Dette problem er da rimelig generelt?
Jeg har aldrig oplevet problemer med Norton programmer, og jeg køre med Win XP Pro sp1
Det er muligt de skyldes en fejl i sp'en som er blevet rettet i en senere opdatering fra ms.
Prøv at tjekker windowsupdate.microsoft.com om ikke der skulle være noget du ikke har opdateret som kan hjælpe.
Det er muligt de skyldes en fejl i sp'en som er blevet rettet i en senere opdatering fra ms.
Prøv at tjekker windowsupdate.microsoft.com om ikke der skulle være noget du ikke har opdateret som kan hjælpe.
Jeg kører også Norton og Windows SP1 uden problemer...
Jeg er dog ikke ret glad for Norton, og jeg vil finde mig et alternativ. Jeg syntes det tager alt for meget kraft fra min computer, med både deres firewall og antivirus.
Det kan ikke passe det skal starte så langsomt og bruge så mange ram og så meget cpu. Det er træls, men ellers er det jo et meget sikkert program.
Jeg er dog ikke ret glad for Norton, og jeg vil finde mig et alternativ. Jeg syntes det tager alt for meget kraft fra min computer, med både deres firewall og antivirus.
Det kan ikke passe det skal starte så langsomt og bruge så mange ram og så meget cpu. Det er træls, men ellers er det jo et meget sikkert program.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.