mboost-dp1
norton problem
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Af en heller anden grund kan jeg ikke aktiver norton så den kører i baggrunden.....
Det er noget jeg lige pludselig opdaget i går. Har ikke haft nogen problemer før det....
Mit internet er i det hele taget begyndt at opføre sig mærkelig, jeg kan ikke komme ind på gmail.com heller på min rosklide netbank, den siger fejl på begge sider.
Har tjekket for spyware og virus, ikke nogen.
Jeg kan ikke opdatere windows da jeg får fejl når jeg går ind og trykker windows update, den kommer ikke op med nogen fejl på siden men den siger fejl på forsøg på at finde nogle opdateringer.
Nogen der ved hvad der er galt.
Det er noget jeg lige pludselig opdaget i går. Har ikke haft nogen problemer før det....
Mit internet er i det hele taget begyndt at opføre sig mærkelig, jeg kan ikke komme ind på gmail.com heller på min rosklide netbank, den siger fejl på begge sider.
Har tjekket for spyware og virus, ikke nogen.
Jeg kan ikke opdatere windows da jeg får fejl når jeg går ind og trykker windows update, den kommer ikke op med nogen fejl på siden men den siger fejl på forsøg på at finde nogle opdateringer.
Nogen der ved hvad der er galt.
Det lyder somom der enten er gået fisk i din windows eller at du har fået et stykke malware som ikke lige kan fjernes!
Jeg ville prøve med en system restore til et tidspunkt hvor alt virkede. Virker maskinen først og går derefter i spunk er det nok malware og ellers er det sikker en windows update der er gået galt.
Virker system restore ikke bør du nok geninstallere!
Jeg ville prøve med en system restore til et tidspunkt hvor alt virkede. Virker maskinen først og går derefter i spunk er det nok malware og ellers er det sikker en windows update der er gået galt.
Virker system restore ikke bør du nok geninstallere!
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.