mboost-dp1
Onboard grafikkort giver vrøvl med alm. grafikkort.....Help?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Hej allesammen...det er sgu fedt med nogle flinke mennesker der øser ud af deres viden.....
Jeg har en PC med onboard monitorudgang, som er fra mit arbejde. Nu har jeg pillet lidt ved den, og vil gerne have sat min aflagte Hercules 3D Prophet 45oo med TV-Out i den....
MEN...der er noget <STRONG>konflikt mellem de to enheder</STRONG>, hvilket gør, at den ikke kan installere driver til hercules-kortet...Er der derfor en måde helt at slå onboard-delen fra? Jeg har prøvet at kigge i Bios, men der kan man vælge mellem onboard og agp, og der står den til agp. JEg er ikke lige klar over mærke osv. p.t., men hvis I SKAL bruge dem, kan jeg jo skrive dem goså.. Takker på forhånd.
Edit:i enhedshåndtering siger den:Enheden kan ikke starte. (Kode 10).
Der er noget der heder: SIS Processor til AGP-controller, den har jeg prøvet at deaktivere men uden held.
Spanden kører XP...
Jeg har en PC med onboard monitorudgang, som er fra mit arbejde. Nu har jeg pillet lidt ved den, og vil gerne have sat min aflagte Hercules 3D Prophet 45oo med TV-Out i den....
MEN...der er noget <STRONG>konflikt mellem de to enheder</STRONG>, hvilket gør, at den ikke kan installere driver til hercules-kortet...Er der derfor en måde helt at slå onboard-delen fra? Jeg har prøvet at kigge i Bios, men der kan man vælge mellem onboard og agp, og der står den til agp. JEg er ikke lige klar over mærke osv. p.t., men hvis I SKAL bruge dem, kan jeg jo skrive dem goså.. Takker på forhånd.
Edit:i enhedshåndtering siger den:Enheden kan ikke starte. (Kode 10).
Der er noget der heder: SIS Processor til AGP-controller, den har jeg prøvet at deaktivere men uden held.
Spanden kører XP...
Hmm... har du kigget efter en manual på nettet (eller i skuffen)? På nogle bundkort kan man fysisk deaktivere onboard enheder ved hjælp af jumpere, ellers kan du deaktivere enheden i Enhedshåndteringen (går ud fra det er en win-box), dette kan måske afhjælpe problemet...
- ZyBo (snart kendt som CyRacK, nyt navn, samme fejl... eller noget... ;)
- ZyBo (snart kendt som CyRacK, nyt navn, samme fejl... eller noget... ;)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.