mboost-dp1

pen drive 2.0

Gå til bund
Gravatar #1 - Grilleren-|
30. nov. 2003 10:05
hej jeg har lige købt en usb pen drive 2.0 og jeg vil gerne havde den til at virke i win98 er der nogen der har en ide til hvad jeg skal gøre for at få 98 til at køre med den ? Den finder fint en usb pen drive 2.0 når jeg sætter den i men den kan ikke finde nogen driver og der fulgte ikke nogen driver med. pleeeez help hurry ;)
Gravatar #2 - bulldog
30. nov. 2003 17:16
Hvad hed producenten..? Smut ind på deres hjemeside og kig efter den der. Ellers forsøg med http://www.google.dk Men aso du kunne jo også prøve den driver den fandt..;)
Gravatar #3 - Grilleren-|
1. dec. 2003 11:03
er der ikke nogen der har en standard "Pen Drive 2.0" driver ?
Gravatar #4 - Kadann
1. dec. 2003 14:12
Jeg tvivler på at der findes en standarddriver.. og jeg mener, er dog ikke sikker, at USB2-pen drives ikke virker under Win98.
Gravatar #5 - Mozez
3. jan. 2004 11:34
Jeg mener simpelthen bare det er fordi man ikke kan bruge "Mass Storage Devices" under W98. Driveren skal hentes hod fabrikanten.
Gravatar #6 - GrapeWine
5. jan. 2004 10:37
Præcis har du ikke fået en driver CD med er du på spanden! da mange fabrikanter af billige Usb penne ikke skriver model navn på pennen! Og til Win98 er driveren produkt specifik!

Good Luck!
Gravatar #7 - blackthorne_dk
5. jan. 2004 12:17
Driveren 'mass storage devices' er en generisk standard driver, så i og for sig er det ret lige meget om du installerer den der 'passer til' din pind, eller finder en hos konkurrenten.
Gravatar #8 - GrapeWine
5. jan. 2004 13:56
Det er nu ikke min erfaring da jeg sad i "udlandet" langt fra min driver CD og manglede den!
Gravatar #9 - Grilleren-|
14. jan. 2004 13:09
tak for hjælpen jeg bruger den bare i xp ;)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login