mboost-dp1
PF-Backup hvordan fjerner man det?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Er der nogen der ved det?
Jeg har kørt regsvr32 outbak.dll /u
Jeg har fjernet alle henvisninger i regbasen også de
Microsoft angiver på Technet.
Jeg har også deleted det add-in som var i outlook under com tilføjelsesprogrammer.
Jeg har slettet genvejen til programmet.
Jeg har deleted outbak.dll
Men stadigvæk så opdager pfbackup at det har været installeret tidligere. Hvis jeg siger ok til "fjern" så siger windows, at handlingen ikke gælder for programmer der ikke er installeret!!??
Nogen gode ideer?
Jeg har kørt regsvr32 outbak.dll /u
Jeg har fjernet alle henvisninger i regbasen også de
Microsoft angiver på Technet.
Jeg har også deleted det add-in som var i outlook under com tilføjelsesprogrammer.
Jeg har slettet genvejen til programmet.
Jeg har deleted outbak.dll
Men stadigvæk så opdager pfbackup at det har været installeret tidligere. Hvis jeg siger ok til "fjern" så siger windows, at handlingen ikke gælder for programmer der ikke er installeret!!??
Nogen gode ideer?
Ja alt er tilsyneladende væk. Men der må jo ligge noget et eller andet sted. Jeg kunne selvfølgelig prøve at afinstalllere Outlook men det burde vel kunne lade sig gøre uden. Jeg har prøvet alt hvad Microsoft forslår, men som nævnt så virker det ikke, programmet finder stadigvæk en rest af sig selv, men Windows Installer kan selvfølgelig ikke afinstallere det, idet hovedparten er væk! Så er det jo, at det bliver lidt vanskeligt! Jeg skulle nok lige have eksporteret nøglerne inden jeg slettede dem, men det er jo lidt sent at tænke på nu.
hhmm...
enten ligger der en mappe et eller andet sted (måske under din profil?) eller også er der nogle entrys tilbage i regbasen.
Hvis der er en .msi-fil med, så prøv følgende:
msiexec /i \\*path til exe* /q
Måske det kan få den installeret igen.
enten ligger der en mappe et eller andet sted (måske under din profil?) eller også er der nogle entrys tilbage i regbasen.
Hvis der er en .msi-fil med, så prøv følgende:
msiexec /i \\*path til exe* /q
Måske det kan få den installeret igen.
Tak for hjælpen, det førte til en løsning. Programmet kan downloades fra Microsoft og skal if. Microsoft installeres direkte ved dobbeltklikke på filen. Det er sådan jeg har installeret det.
Imidlertid hvis man udpakker den, så får man to filer nemlig en msi fil pfbackup og en fil der hedder launcher, det var "launcher" filen der skabte og skaber problemet, men jeg kunne godt reinstallere ved blot at køre msi filen, så fik jeg faktisk denne option. Så nu virker det igen.
Imidlertid hvis man udpakker den, så får man to filer nemlig en msi fil pfbackup og en fil der hedder launcher, det var "launcher" filen der skabte og skaber problemet, men jeg kunne godt reinstallere ved blot at køre msi filen, så fik jeg faktisk denne option. Så nu virker det igen.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.