mboost-dp1
Problem med Winlogon.exe
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Godt nytår!
Jeg sidder her ved mine forældres computer som giver lidt problem med winlogon.exe.
Fejlen består i at den siger den har fundet en fejl (0x800000004) på adresse 0x000000000. Man kan sætte windows til at fejlsøge men ligelidt hjælper det. Den genstarter og forsætter forfra. Jeg har prøvet med sidst kendte indstilling som virkede, men ej heller nogen lykke.
Nogen løsningsforslag til dette? Og helst ikke en reinstallation;)
OS er selvfølgelig Windows XP Pro
Håber på hurtig hjælp:)
Mvh
McNasty
Jeg sidder her ved mine forældres computer som giver lidt problem med winlogon.exe.
Fejlen består i at den siger den har fundet en fejl (0x800000004) på adresse 0x000000000. Man kan sætte windows til at fejlsøge men ligelidt hjælper det. Den genstarter og forsætter forfra. Jeg har prøvet med sidst kendte indstilling som virkede, men ej heller nogen lykke.
Nogen løsningsforslag til dette? Og helst ikke en reinstallation;)
OS er selvfølgelig Windows XP Pro
Håber på hurtig hjælp:)
Mvh
McNasty
Prøv at kigge på den her tråd:
http://www.geekstogo.com/forum/index.php?act=ST&am...
De foreslå at man køre:
sfc /scannow
Eller dette:
1. Rename C:\Windows\System32\wininet.dll>>>C:\windows\System32\wininet.old
2. Then proceed to this folder : C\Windows\System32\dllcache\ and copy the wininet.dll from there and paste it into the C:\Windows\system32\ folder.
3. REBOOT your computer and try to get online again.
Held og lykke.
http://www.geekstogo.com/forum/index.php?act=ST&am...
De foreslå at man køre:
sfc /scannow
Eller dette:
1. Rename C:\Windows\System32\wininet.dll>>>C:\windows\System32\wininet.old
2. Then proceed to this folder : C\Windows\System32\dllcache\ and copy the wininet.dll from there and paste it into the C:\Windows\system32\ folder.
3. REBOOT your computer and try to get online again.
Held og lykke.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.