mboost-dp1

problemer efter nyt grafik kort

Gå til bund
Gravatar #1 - degn
1. sep. 2006 08:11
jeg har lige sat et nyt grafik kort i min gamle computer og har nu et problem alt virker perfekt bortset fra at jeg ikke kan afspille nogle video/filmklip mine computer spil og andet virker uden problemer der er slet ikke noget men når jeg skal afspille et videoklip går afspilleren enten helt kold og fryser (windows media player) ellers afspiller den kun lyden (winamp og andre)

jeg har installeret de nye drivere og sådan er der nogen der har gode ideer til hvad det kan værre.. en af mine venner sagde det kunne være mine codecs der skulle opdateres men dem plejer jeg ikke have så meget held med så er der nogen der kender en ad de der pakker man kan hente på nettet så man bare kan afspille alt.. kan huske der var en der hed codec mega power pack elelr sådan noget.
Gravatar #2 - Scherlund
1. sep. 2006 08:31
Jeg har brugt CCCP i meget langt tid uden problemer. Så kan kun anbefale dig at prøve den. Har hørt om mange der har haft store problemer med Ace mega pack og k-lite. Om det er pakkerne der er et problem eller folk bare er nogle klaphatte ved jeg så ikke.
Gravatar #3 - Pernicious
1. sep. 2006 12:04
Det lyder til at du har problemer med med korrekt visning af Video Overlay. I flere programmer kan du slå det fra, eller prøve en alternativ metode til at vise video, f.eks. BSPlayer, Media Player Classic eller Windows Media Player.

Er det tilfældet er det et driver problem, en ældre driver kan måske være løsningen. Prøv evt. at re-installere DirectX.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login