mboost-dp1
problemer med Creative Webcam NX
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
jeg er lige blever den ulykkelige ejer af et Creative NX Webcam... jeg bruger Windows XP, så regnede egentlig bare med at det hele ville gå let...
det gjorde det ikk...
XP reagere når jeg plugger webcam'et i USB, men det kan ikk finde webcam'et... eller installere det.. og jeg kan ikk bruge det...?
har prøvet utallige drivere fra Creative og fra CD'en jeg fik med... men det virker ikk....hver gang jeg vil installere en driver popper der et vindue op hvor der står "Error while installing driver...
håber i kan hjælpe.. :'(
det gjorde det ikk...
XP reagere når jeg plugger webcam'et i USB, men det kan ikk finde webcam'et... eller installere det.. og jeg kan ikk bruge det...?
har prøvet utallige drivere fra Creative og fra CD'en jeg fik med... men det virker ikk....hver gang jeg vil installere en driver popper der et vindue op hvor der står "Error while installing driver...
håber i kan hjælpe.. :'(
Så kan du måske lære at gøre som de skriver i manualen...
Mener ret sikkert der står at du ikke må sætte webcam'et til computeren før du har installeret driverne på deres CD.
Men prøv at afinstaller det så meget som du kan, det er dog ikke en nem ting at fjerne drivere XP har installeret, men det kan da gøres.
Mener ret sikkert der står at du ikke må sætte webcam'et til computeren før du har installeret driverne på deres CD.
Men prøv at afinstaller det så meget som du kan, det er dog ikke en nem ting at fjerne drivere XP har installeret, men det kan da gøres.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.