mboost-dp1
Problemer med min router
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Hey jeg har et stort problem med min router. I perioder går det ned hvert 20min, men det går op af sig selv igen lige efter. Dette er dog et stort problem hvis man er counter-strike spiller. Fordi den lukker hele CS ned når problemet kommer. Hvorimod hvis man bare sidder på nettet kan man ikke rigtig mærke det, da det går op lige efter igen.
Lidt info:
Jeg har TDC 512/128
Routeren er ikke fra TDC det er en D-link router.
Jeg har et direkte kabel fra routeren til min pc, men der er også en tråløs kabel i fordi vi har en bærbar. Men som sagt bruger jeg en direkte ledning.
Håber nogen kan hjælpe med problemet
Mvh. Sebastian
Lidt info:
Jeg har TDC 512/128
Routeren er ikke fra TDC det er en D-link router.
Jeg har et direkte kabel fra routeren til min pc, men der er også en tråløs kabel i fordi vi har en bærbar. Men som sagt bruger jeg en direkte ledning.
Håber nogen kan hjælpe med problemet
Mvh. Sebastian
har jeg ret i, at problemet opstår når du prøver at hente og opdatere serverlisten i CS?
Jeg har haft lign. problem. Problemet er at routeren har en begrænsning på f.eks 128 samtidige forbindelser pr. lokal IP. Hvis du opdaterer serverlisten, vil CS connecte til samtlige servere og modtage stats fra disse, og dermed vil der åbnes et meget stort antal connections på én gang. Da disse connections har en vis levetid, vil der i en periode på fx 20 minutter være fuldt optaget mht connections, og derfor være et problem med at oprette nye. derfor kan du ikke bruge netværket igen fra samme IP, før de mange connections er timet ud.
Jeg har haft lign. problem. Problemet er at routeren har en begrænsning på f.eks 128 samtidige forbindelser pr. lokal IP. Hvis du opdaterer serverlisten, vil CS connecte til samtlige servere og modtage stats fra disse, og dermed vil der åbnes et meget stort antal connections på én gang. Da disse connections har en vis levetid, vil der i en periode på fx 20 minutter være fuldt optaget mht connections, og derfor være et problem med at oprette nye. derfor kan du ikke bruge netværket igen fra samme IP, før de mange connections er timet ud.
Sæt din computer til uden om routeren, og test når den er sat direkte i modemet. Hvis problemet bliver ved, så ring til tdc og sig at du har problemer med pakketab. Hvis problemet forsvinder, så send din router til reparation.
En standard konfigureret router må ikke have så store pakketab at du kan mærke det i CS.
(jeg forudsætter at du ikke belaster linien samtidig med andet end CS)
En standard konfigureret router må ikke have så store pakketab at du kan mærke det i CS.
(jeg forudsætter at du ikke belaster linien samtidig med andet end CS)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.