mboost-dp1

problemer med mit mainboard

Gå til bund
Gravatar #1 - svennie
7. jan. 2005 16:22
har lige formateret min HDD og installeret nyt Windows og skal nu til at installere mit mainboard... Jeg har prøvet at installere det fra min cd-rom, men det virker ikke... nu leder jeg efter en driver til mit mainboard, men ved ikke hvor jeg skal lede...

mainboardet er et Phoenix Technologies, LTD 6.oo PG KT400-8235...
Gravatar #2 - killerloop_68
7. jan. 2005 18:23
har ingen men er ret nysgerrig
Gravatar #3 - NFX
7. jan. 2005 21:18
Så vidt jeg ved er Phoenix Technologies primært en biosfabrikant (en hurtig Google viser også dette: http://www.phoenix.com/en/Products/default.htm ), og selve chipsettet (KT400) er næppe nok til at finde ordentlige drivere ud fra - måske kan der findes referencedrivere, men i så fald vil alle ekstra funktioner tilføjet af mainboardfabrikanten sandsynligvis ikke virker.

Jeg undrer mig dog lidt over hvorfor du overhovedet ændre at installere driverne?
Har du specifikke problemer med dem (ting der mangler, f.eks. - det kunne være onboard lyd, lan, usb-porte (evt. som 2.0), eller lignende)? Langt de fleste bundkort plejer at kunne køre uden problemer med de drivere der følger med Windows, og i SP1 til Windows XP kom understøttelse af USB 2.0.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login