mboost-dp1
Problemer med mit PS2 cd-drive
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Jeg ved ikke helt om jeg kan tillade mig at poste om PS2 her, men tænkte jeg ville prøve, da jeg efterhånden er ved at blive desperat!
Jeg har en 3 år gammel PS2, så garentien er desværre udløbet. Omkring 3 måneder efter køb satte cd drevet ud, og min søster smed den ind i sit skab for nu at give den til mig, så jeg kan ikke bede forretningen hun købte den i lave den free of charge ;/
::::PROBLEM::::
Hvad skal jeg gøre? CD'en kører ganske enkelt ikke rundt. Er det et kendt problem med PS2? Jeg kan godt åbne og lukke drevet uden problemer, og lysene blinker da også, så jeg ved ikke om det kan være en løs forbindelse. Jeg prøvede at åbne den, og alt så ganske tilforladeligt ud indeni også.
Hjælp belønnes med førsteklasses skulderklap! :)
på forhånd tak
Jeg har en 3 år gammel PS2, så garentien er desværre udløbet. Omkring 3 måneder efter køb satte cd drevet ud, og min søster smed den ind i sit skab for nu at give den til mig, så jeg kan ikke bede forretningen hun købte den i lave den free of charge ;/
::::PROBLEM::::
Hvad skal jeg gøre? CD'en kører ganske enkelt ikke rundt. Er det et kendt problem med PS2? Jeg kan godt åbne og lukke drevet uden problemer, og lysene blinker da også, så jeg ved ikke om det kan være en løs forbindelse. Jeg prøvede at åbne den, og alt så ganske tilforladeligt ud indeni også.
Hjælp belønnes med førsteklasses skulderklap! :)
på forhånd tak
Der er nok ikke andet at gøre end at åbne den igen.
Min universalløsning på et sidste forsøg inden skraldespanden:
Split den til atomer og saml den igen(loddekolbe/ledningssamlere).
Prøv om du overhovedet kan få motoren til at køre (batteri/alternativ ledningsføring).
Hvis alternativet er at skrotte den så er der jo plads til at eksperimentere.
Good luck.
Min universalløsning på et sidste forsøg inden skraldespanden:
Split den til atomer og saml den igen(loddekolbe/ledningssamlere).
Prøv om du overhovedet kan få motoren til at køre (batteri/alternativ ledningsføring).
Hvis alternativet er at skrotte den så er der jo plads til at eksperimentere.
Good luck.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.