mboost-dp1

Problemer med printer på trødløst netværk

Gå til bund
Gravatar #1 - mortenbak
4. sep. 2004 09:20
Jeg kan ikke få windows xp til at udskrive dokumenter på mit trådløse netværk. Hvilken port skal jeg bruge til trødløs print. Jeg fint hul igennem til ntværket, men kan ikke seden printer der er sluttet til. Har prøvet at tilslutte printeren direkte til usb porten og det virker fint. Printeren virker fint sammen med vores anden powerbook. Nogen der ved noget?
Gravatar #2 - amokk
4. sep. 2004 22:28
LOL tror sgu ik lige folk gider hjælpe når du på ingen måde fortæller hvilket hardware, software eller netværkstype du bruger...

"min computer virker ikke, hvad er der galt?"
Gravatar #3 - mortenbak
6. sep. 2004 20:54
Sorry amokk. Jeg er ny i dette forum. Det netværk jeg prøver at koble på består af en airport ekstreme basestation fra apple og en Macintosh Powerbook G4. Basestationen er konfigureret fra mac én der kører OS X og kan sagtens se den USB Printer fra HP (930C), der er forbundet til Basestationen via et USB kabel. Den nyindkøbte PC kører Windows XP og kan sagtens få forbindelse til netværket, men den kan ikke se printeren.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login