mboost-dp1
Problemmer med ASUS P4 bundkort
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Jeg har lige samlet en computer med et Asus bundkort. Jeg havde problemer med at sætte bundkort fast på kabinettet, det var sådan nogen clips ting.
Mit spørgsmål er så:
Mellem clips og bundkort SKAL der sidde sådan nogen dupper.. Kan jeg ødelagt den, hvis de ikke er på...
Da jeg var færdig med at samle den ville skærmen i start, jeg har prøvet med at andet Grafikkort det virker heller ikke...
Help
Mit spørgsmål er så:
Mellem clips og bundkort SKAL der sidde sådan nogen dupper.. Kan jeg ødelagt den, hvis de ikke er på...
Da jeg var færdig med at samle den ville skærmen i start, jeg har prøvet med at andet Grafikkort det virker heller ikke...
Help
Hvis du ikke har afstandsstykkerne monteret (det er oftest enten nogle plasticdimser eller messingskruer med gevind, som bundkortet så skrues fast i), risikerer du at boardet kommer i kontakt med kabinettet, og det kan forårsage kortslutninger, hvilket kan riste udstyret.
Hvis den ikke starter op, kan det sagtens være grundet en kortslutning. Afmontér hele skidtet, og få evt. en kyndig til at hjælpe dig, hvis du ikke har styr på det. Hvis alt er monteret korrekt skulle den starte op uden problemer.
Hvis den ikke starter op, kan det sagtens være grundet en kortslutning. Afmontér hele skidtet, og få evt. en kyndig til at hjælpe dig, hvis du ikke har styr på det. Hvis alt er monteret korrekt skulle den starte op uden problemer.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.