mboost-dp1
RAMproblemer med ældre Athlon 600
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Hej
Jeg har en Athlon 600 Mhz (Slot-A) på et Asus K7M rev. 1.04 bundkort. Problemet er, at jeg har svært ved at finde RAMblokke der fungerer. Senest har jeg købt en 128 MB PC100 blok fra Kingston, men computeren nægter at boote. Blokken virker fint i en anden maskine. Er der andre der har lign. problemer og som kan anbefale ramblokke der med sikkerhed virker. Det kan jo godt gå hen at blive dyrt i ramblokke hvis jeg ikke kan få dem til at virke :-)
/Søren
Jeg har en Athlon 600 Mhz (Slot-A) på et Asus K7M rev. 1.04 bundkort. Problemet er, at jeg har svært ved at finde RAMblokke der fungerer. Senest har jeg købt en 128 MB PC100 blok fra Kingston, men computeren nægter at boote. Blokken virker fint i en anden maskine. Er der andre der har lign. problemer og som kan anbefale ramblokke der med sikkerhed virker. Det kan jo godt gå hen at blive dyrt i ramblokke hvis jeg ikke kan få dem til at virke :-)
/Søren
Har samme bunkort og en Athlon 600@700
Skulle engang købe xtra RAM til den, prøvede først med noget noname PC100 noget det virkede heller ikke. Arbejdede ved en pc pusher så kunne bare købe det der virkede :)
købte noget Memory Card Technology (MCT) RAM og det kører bare.
prøv at lån dig frem til lidt forskellige typer af blokke og se om de funker
Skulle engang købe xtra RAM til den, prøvede først med noget noname PC100 noget det virkede heller ikke. Arbejdede ved en pc pusher så kunne bare købe det der virkede :)
købte noget Memory Card Technology (MCT) RAM og det kører bare.
prøv at lån dig frem til lidt forskellige typer af blokke og se om de funker
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.