mboost-dp1
Service pack 2 og outlook...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Efter at have installeret MS servicepack 2 er min udgående post gået helt i fuck. Jeg modtager fint mails men kan ikke afsende. Jeg får en fejlmeddelelse der fortæller at jeg skal kontakte internetudbyderen etc. (er prøvet og det er ikke dem som forsage problemet). Hvis jeg disabler min firewall fungere det stadig ikke, så det er ikke den der leger med outlook.
I mellemtiden har jeg fudnet ud af at service pack'en smadre en hel del programmer og har derfor afinstalleret den igen. hvilket jo egentligt burde løse problemet. Men nej, jeg kan stadig ikke sende mails. Jeg har ikke foretaget nogle ændringer på min pc andet end SP2 hvorfor det må være denne der driller ...
Hvad h. skal jeg gøre???
LS
I mellemtiden har jeg fudnet ud af at service pack'en smadre en hel del programmer og har derfor afinstalleret den igen. hvilket jo egentligt burde løse problemet. Men nej, jeg kan stadig ikke sende mails. Jeg har ikke foretaget nogle ændringer på min pc andet end SP2 hvorfor det må være denne der driller ...
Hvad h. skal jeg gøre???
LS
Jeg takker for din hjælp begge gange... men som sagt så fungerer det hverken når jeg disabler firewallen eller helt sletter SP2...
LS
LS
Tja, ved så ikke om jeg kan være til meget hjælp... Den slags problemer hvor man næsten skal sidde med kompøjteren foran sig.
Men hvis du siger at SP2 ar smadret en del, så er det nærliggende at SP2 også har smadret noget i din mail-klient.
Vil anbefale en reinstallation af din PC, smid SP2 på og derefter dit mail-program.
Ellers så må du finde ud af om der kommer en fejlmeddelelse fra f.eks. Outlook...
Men hvis du siger at SP2 ar smadret en del, så er det nærliggende at SP2 også har smadret noget i din mail-klient.
Vil anbefale en reinstallation af din PC, smid SP2 på og derefter dit mail-program.
Ellers så må du finde ud af om der kommer en fejlmeddelelse fra f.eks. Outlook...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.