mboost-dp1
Soundblaster Live! 24 Bit - SPDIF?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Jeg står og skal bruge et forholdsvist billigt lyd-kort, hvor eneste krav er at det er 5.1 eller 7.1 og SPDIF-out.
Jeg har kigget lidt på Creatives Live! 24 Bit kort - til omkring 2-300 (afhængig af hvor man køber det). Men jeg er ville lige høre om der er noget der ved om der rent faktisk er SPDIF ud?
På deres website står der nemlig:
High Definition Audio Quality:
- 64 audio channel playback with independent sample rates
- 24-bit Analog-to-Digital conversion of analog inputs at 96kHz sample rate
- 24-bit Digital-to-Analog conversion of digital sources at 96kHz to analog 5.1 speaker output
- 16-bit and 24-bit recording with sampling rates of 8, 11.025, 16, 22.05, 24, 32, 44.1, 48 and 96kHz
- SPDIF output up to 24-bit resolution at selectable sampling rate of 44.1, 48 or 96kHz
mens der lidt længere nede står:
Sound Blaster Live! 24-bit On-Board Connectors
- Line level out (Front / Side / Rear / Centre / Subwoofer) or Headphone out
- Line In / Microphone In / *Digital I/O
- Aux Audio in
* Supports SPDIF Out for Stereo Digital Speaker/ connection with Creative Digital I/O Module (sold separately)
Jeg har kigget lidt på Creatives Live! 24 Bit kort - til omkring 2-300 (afhængig af hvor man køber det). Men jeg er ville lige høre om der er noget der ved om der rent faktisk er SPDIF ud?
På deres website står der nemlig:
High Definition Audio Quality:
- 64 audio channel playback with independent sample rates
- 24-bit Analog-to-Digital conversion of analog inputs at 96kHz sample rate
- 24-bit Digital-to-Analog conversion of digital sources at 96kHz to analog 5.1 speaker output
- 16-bit and 24-bit recording with sampling rates of 8, 11.025, 16, 22.05, 24, 32, 44.1, 48 and 96kHz
- SPDIF output up to 24-bit resolution at selectable sampling rate of 44.1, 48 or 96kHz
mens der lidt længere nede står:
Sound Blaster Live! 24-bit On-Board Connectors
- Line level out (Front / Side / Rear / Centre / Subwoofer) or Headphone out
- Line In / Microphone In / *Digital I/O
- Aux Audio in
* Supports SPDIF Out for Stereo Digital Speaker/ connection with Creative Digital I/O Module (sold separately)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.