mboost-dp1
Styresystem?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Hej...
Jeg har købt mig en Acer Aspire 3610..
Da jeg købte den, så tændte jeg den og så kunne jeg installere home edition uden en cd.
Efter jeg installerede den, så valgte jeg og sætte professional på istedet for. Men nu vil jeg gerne vende tilbage til min home edition da jeg købte den.. og kan jeg gøre det uden en cd?
Jeg har købt mig en Acer Aspire 3610..
Da jeg købte den, så tændte jeg den og så kunne jeg installere home edition uden en cd.
Efter jeg installerede den, så valgte jeg og sætte professional på istedet for. Men nu vil jeg gerne vende tilbage til min home edition da jeg købte den.. og kan jeg gøre det uden en cd?
Din Home Editon ligger formegentligt i en beskyttet partition. Jeg mener at derfra skulle du kunne installere den, hvis ikke du har slettet den helt.
Jeg er ikke 100 % sikker, men ret sikker på at den skal ligge i en skjult/beskyttet partition, dvs. at hvis du fjerner dit styresystem og booter fra harddisken skulle det være nok. Sådan plejer det at være (for mig) når man ikke har fået CD'en med. Men jeg er ikke 100 %.
Okay...
Jeg er lige gået ind i acers recovery managment..
og der står: Restore Factory Default System...
Betyder det at den installere home edition. altså det styresystem som der var på, da jeg købte den?
Jeg er lige gået ind i acers recovery managment..
og der står: Restore Factory Default System...
Betyder det at den installere home edition. altså det styresystem som der var på, da jeg købte den?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.