mboost-dp1
Suse instalation stopper?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Hey
Er igang med at instalere suse 8.2.. efter jeg har lagt min raid driver ind til min fast track 2000xt promise kort.. og den går igang med at lede efter hdér fryser den simpelt hen.. om det er mit bundkort (soltek 75frn med nforce2) eller andet der gør.. det ved jeg ikke
nogle der har nogle ideer?? den står simpelt hen bare og søger og søger. har ladet den stå i op til 2 timer uden den kommer vidre..
Er igang med at instalere suse 8.2.. efter jeg har lagt min raid driver ind til min fast track 2000xt promise kort.. og den går igang med at lede efter hdér fryser den simpelt hen.. om det er mit bundkort (soltek 75frn med nforce2) eller andet der gør.. det ved jeg ikke
nogle der har nogle ideer?? den står simpelt hen bare og søger og søger. har ladet den stå i op til 2 timer uden den kommer vidre..
Prøvet /uden/ at installere din raid controller?
Alternativt hvis du har købt distro'en har du 30/90 dages install support fra SuSE
Alternativt hvis du har købt distro'en har du 30/90 dages install support fra SuSE
ja men hvad er det fede i at købe den hvis den ikke vil instalere?
men har prøvet uden at instalere mit raid.. det samme sker... :(
men har prøvet uden at instalere mit raid.. det samme sker... :(
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.